Режим роботи у школі повного дня на базі 1-4 х класів 2024-2025 н.р.
8.30 – 8.55 | Визначення емоційного настрою. Ранкова зустріч. Прогулянка. |
9.00-13.30 | Навчальні заняття згідно розкладу |
13.30-15.20 | Екскурсійна\пізнавальна діяльність. Навчання в довкіллі. Творча та дослідницька діяльність. Англійська мова. Тихе читання. Щоденні 3, Щоденні 5. Критичне мислення. Заняття з LEGO / STEM освіта. Здорова постава. |
15.20-15.30 | Творча та дослідницька діяльність. Англійська мова. Тихе читання. |
15.30 | Підсумок дня. Рефлексія. |
Сніданок (згідно графіка) | |
Обід (згідно графіка) |
Режим роботи груп продовженого дня в ПШ «Світанок» ЛМР на 2024-2025 н.р.:
15.30 -15.40 | Прийом учнів 1-4-х класів на ГПД. |
15-40-17.00 | Виховні бесіди, прогулянка на свіжому повітрі, спортивно-оздоровчі заняття. |
17.00.-18.85 | Заняття за інтересами. Дидактично-рольові ігри. |
18.15-18.30 | Підсумок дня |
Що таке ШПД?
Школа повного дня – це нова модель огранізації навчально-виховного процесу, яка сприяє реалізації державного стандарту освіти, та включає комплекс навчальних, розвивальних і оздоровчих функцій, які гармонічно впроваджено в режим роботи школи.
У ПШ «Світанок» розпочали впроваджувати проєкт «Школа повного дня» з 2018 року для 1-х класів. Поступово організували освітній процес у Школі повного дня для всіх класів.
Вивчення англійської мови у ШПД
Дослідження вказують, що приділяти увагу вивченню іноземної мови потрібно щодня.
У нашій школі ми вирішили внести в розпорядок дня щоденне вивчення англійської мови за рахунок годин Школи повного дня. Адже тільки систематичні заняття принесуть результат, навіть якщо учні будуть займатися по 20-30 хвилин в день, бо сформується звичка. А ще часте повторення сприяє кращому запам’ятовуванню.
Вчителі англійської проводять короткі заняття у формі ігор, руханок та бесід. Діти з великим захопленням складають пазли, переглядають і обговорюють відео, мультфільми, виконують творчі завдання, працюють в групах, влаштовують змагання. Батьки ці заняття сприймають як додаткову можливість для дитини у вивченні мови.
Уроки в довкіллі у ШПД.
Діти мають право на здорове і цікаве життя в гармонії з природою.
Тому що учитель проводить більше часу з дітьми і не є обмежений дзвінками та уроками, проєкт «Школа повного дня» дозволяє проводити уроки в довкіллі. Перебуваючи поза межами класу учні закріплюють поняття «жива і нежива природа».
Діти багато часу проводять на шкільному подвір’ї, що розширює їхній освітній простір. Це дає можливість учням опанувати на практиці ті життєві компетентності, які передбачені Державним стандартом початкової освіти.
Навчання в довкіллі ставить за мету формування в учнів уміння спостерігати за навколишнім світом, сприяння розвитку наукового мислення, інтересу до вивченого матеріалу, ознайомлення з культурно-суспільним надбанням нашого народу та людства, національними традиціями.
Творчо-дослідницька діяльність.
Ми прагнемо показати дітям життя, що вирує за межами школи.
З дослідницької діяльності ми проводимо заняття з природним матеріалом. Ми не просто читаємо в підручнику про природу, ми працюємо з сухими листочками, шишками, гілочками, квітами, різними крупами. Ці предмети природи ми використовуємо в дослідницькій діяльності: досліди з ґрунтом, шишками, мильними бульбашками; вирощування квасолі та багато іншого).
Така діяльність дуже подобається дітям та сприяє формуванню елементарних навичок пошукової роботи, що визначено Державним стандартом початкової освіти.
Школа повного дня – це чудова можливість більше розвиватись.
Відгуки батьків про ШПД.
Моя дочка на ШПД займається дослідницькою роботою, спостереженнями за природою під час прогулянок, велика увага приділяється читанню, багато розвивально-навчальних ігор проводиться, також більше часу є для вивчення англійської мови.
Оксана Корецька мама учениці 4-А класу.
Я дуже задоволена, що є можливість залишати сина на ШПД. Мій син із задоволенням відвідує заняття з англійської мови, із захопленням розповідає про цікаві досліди, творчі роботи. Важливо, що ШПД передбачає також прогулянки. Це сприяє гармонійному розвитку моєї дитини.
Нагорнюк Мар’яна мама учня 3-Г класу.