.

 

 

ПІП вчителя Клас Код класу, предмет
Коромець Г.С. 1-А sh4wcja
Кряж О.М. 1-Б Українська мова lbe5srblbe5srb

Математика iaznevh

ЯДС fdtenxh

Кобрин Н,Я. 1-В qjjgfyo
Деревляна О,О. 1-Г 2thmovo.
Клочник Н.В.

 

1-Д  v75wl5d

 

Сидор О.З.

 

2-А 4ytlsus

 

Пастушук  Н.В. 2-Б iaznevh
Працьовита О.З.

 

2-В клас yfvlw3l
Попович О.М.

 

2-Г mblsmee
Лопатчук Х.Я. 2-е 6pz4is2

 

Кардаш М.В.

 

2-Д клас r24ton5
Головніна О.І. 3-А 3jfeoxe
Гладких С.Б. 3-Б yfvlw3l
Щигельська Л.Р. 3-В 7zc6rn
Ленець О.Т. 3-Г e65yldo
Янчишин І.В.

 

 3д 5rgws6u
Парпан Г.Б. 3-Е zg2bubb.
Кузик-Лушней О.І. 3-є 6ir3hxd
Кушка  О.Є.

 

4-А j2unaqi математики

xo2h6mt українська мова

Бучко І.В. 7yyid5h
Панчишин М.С. 4-Г qpfgppj
Каталах Н.В.

 

4-В. eefxsr
Бутлем М.В. 4-Д n7zc6rn
Габчак С.З.

 

4-е

 

shrbezg

37dpt75

jxxh5gr

Гузій І.Я. Англійська мова sywq43e (для 1-а/ 1-б класів)

ku5wz37 (для 3-а/3-е класів)

Кемська І.М. Англійська мова 1-Б 7rzbsbz

2-Б prg3wdw

3-Б hkfclmg

3-Д pl5bemv

3-E 3dvgclc

4-Д 73jihkw

Бенцак Ю.І. Англійська мова  2 А – nugnnkb

2 Б – 2gnbsin

3 А – v3nlml4

3 Б – yrgq6al

4 Б – qhpkbhq

4 Г – 7kewxbs

Майорчак Англійська мова 2 В – y63fv5v

2 Г – yyrsax4

2 Е – 4iu6e3f

3 Г – vsdyt2b

4 В(1група) – g3wiopi

4 В(2група) – uxqtp2a

 

Нагорнюк М.І. Англійська мова  sh4wcja 1-Д

d3iyra5 2-Г

opgto7f 2-Д

lbrmlcj 3-Є

ot2v4fs 4 Д

zwo6gta

Пак Л.М Англійська мова 2-А  m6ojgul

3-Д  74jfjvz

4-А  74jfjvz

4-Б  7rctfwv

4-Е  wdjy5qz

Іватьо  О.І. Англійська мова cjc=sywq43e (для 1-а/ 1-б класів)

cjc=ku5wz37 (для 3-а/ 3-г класів)
cjc=rsvmir5 (для 4-а/ 4-г класів)

 Когут О.І.

 

Англійська мова 1В ij3y5tm

1Г lgayaaj

2Д kzg5b6j

2Е liddtm5

3В u2agetr

3Г pfrmenl

Сольська С.М.

 

Українська мова. 2-Д rw65tgf

2- е d6biebg

3 – В  okedmsl

3- Є  2xgm7bc

Лазуренко І.З. Українська мова 35w2fye 3 клас
Білецька М.І. Українська мова lbe5srblbe5srb
Гнип М.П.

 

 

Українська мова   1 клас

6p5oig4

 

Вітюк Т.В. Українська мова 6pz4is2

 

Андрушко Л.М.

Кураш І.П.

Шот О.М.

Пеленська Н.Я.

 

інформатики 4 клас – mvk45er

3 клас – 3oqte76

2 клас – eh2djvt

Ярема О.М. Інклюзія 4ytlsus 2-А клас
Шемеляк Н.М. ГПД vqmcflv
Кос О.М. ГПД hmez7dp
Тузяк Т.Г.

 

ГПД ix5wdam
Пеленська Н.Я. ГПД  3-В,Є,Г ijre4hj
Собечко Г.П. ГПД tgpxcox
Шпак  Л.А.  фізкультура bxfqi6k  4 клас
  Кріль  О.Я.

 

фізкультура” 2-в, 2-г, 2-д: hxoprr4

3-в, 3-г, 3-є : wyxka3d

4-в, 4 -д, 4-е: i6drueu

Паламарчук З.І. музичного мистецтва 1 клас – erbs7lx

2 клас – yg4bjtg

3 клас – 7gdow6a

4 клас – xj5e5ax

Для учнів 2-4-х класів
Запрошуємо учнів 2-х класів на уроки інформатики
код класу: eh2djvt
Sign in - Google Accounts
ACCOUNTS.GOOGLE.COM
Sign in – Google Accounts
Запрошуємо учнів 3-х класів на уроки інформатики
код класу 3oqte76
Sign in - Google Accounts
ACCOUNTS.GOOGLE.COM
Sign in – Google Accounts
Запрошуємо учнів 4-х класів на уроки інформатики
mvk45er
Sign in - Google Accounts
ACCOUNTS.GOOGLE.COM
Sign in – Google Accounts
Увага!
8.09.2020 о 17.00 відбудеться навчання педагогічних працівників за посиланням
https://meet.google.com/ugn-veat-ddh
Явка всіх педагогів обов’язкова.

Чим відрізняється змішане і дистанційне навчання?

Змішане навчання може застосовуватись учителем як окрема технологія в організації освітнього процесу, а може виступати як поєднання очного навчання та навчання з використанням дистанційних технологій. Застосування другої моделі передбачає зміни в організації освітнього процесу всього закладу освіти, тому рішення про його запровадження приймає директор. Таке рішення є виправданим, якщо школа не може забезпечити передбачені МОН заходи безпеки, коли у закладі освіти перебувають всі учні. Моделей змішаного навчання є декілька. Директор разом із педагогічною радою розробляє модель, найбільш оптимальну для умов свого закладу освіти.

Які головні зміни у новому освітньому процесі?

В регіонах встановлюється один з чотирьох рівнів епідемічної небезпеки – “зелений”, “жовтий”, “помаранчевий” або “червоний”. При “червоному” рівні відвідування закладів освіти здобувачами заборонено, отже освітній процес відбувається дистанційно.

 

Переглядають поділ на зони кожні сім днів. Водночас послаблення карантину в “червоній”, “помаранчевій” чи “жовтій” зонах може статися не раніше як через 14 днів. Тобто, школа в “червоній” зоні може через деякий час знову запрацювати у звичному режимі.

 

Відповідно до рекомендацій МОЗ і ВООЗ, під час освітнього процесу у школах необхідно дотримуватись принципів соціального дистанціювання і правил гігієни, використовувати засоби індивідуального захисту та уникати масових скупчень.

 

Допуск вчителів на роботу відбуватиметься тільки після проведення термометрії.

 

У регіонах “помаранчевого” рівня епідемічної небезпеки педагогам рекомендують викладати навчальну дисципліну в захисних щитках, а в “зеленій” чи “жовтій” зоні потрібно просто дотримуватися необхідної дистанції.

 

Учні 5-11 класів на уроках можуть бути без маски, а в приміщеннях школи повинні носити маску. Учням 1-4 класів дозволено переміщуватись приміщеннями закладу освіти без маски чи респіратора.

 

У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби когось із учнів, весь клас повинен піти на самоізоляцію та провести заходи, передбачені галузевими стандартами МОЗ.

Як будуть “відслідковувати” дітей з симптомами КОВІДу?

Рекомендований алгоритм дій для керівника ЗЗСО розроблений МОН і доступний за посиланням.

Керівник, медичний персонал закладу освіти або відповідальна особа, яка пройшла відповідний інструктаж та призначена наказом керівника закладу, забезпечують реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби серед персоналу та здобувачів освіти, а також розробку алгоритмів дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу серед учнів і працівників закладу освіти.

Який алгоритм дій при виявленні дітей з симптомами КОВІДу? – що з дитиною, що з однокласниками та вчителями, які контактували?

Педагоги закладу освіти перед початком занять проводять опитування учасників навчального процесу щодо їхнього самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

 

В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, учень/учениця тимчасово ізолюються в спеціально відведеному приміщенні закладу, про це інформуються батьки або інші законні представники та приймається узгоджене рішення щодо направлення до закладу охорони здоров’я.

 

Директор або відповідальна особа, наприклад, медичний працівник, має визначити коло контактних осіб. Контактні особи мають бути направлені на самоізоляцію протягом 14 днів.

У якому разі клас/школа закривається на карантин?

Якщо хоча б один учень заразиться коронавірусом, то весь клас має йти на самоізоляцію. Якщо СOVID-19 підтвердився і у контактних осіб, директор школи може прийняти рішення про закриття або окремого класу, або всього закладу освіти залежно від наявності підтверджених випадків у одному чи кількох класах та доцільності продовження освітнього процесу.

Хто замінює вчителя у разі виявлення у нього коронавірусної хвороби? А якщо це декілька вчителів?

Директор школи ухвалює рішення щодо заміни відповідно до профілю вчителя та вільних годин у інших вчителів для заміни.

Як будуть організовані уроки фізкультури, якщо зал – один для всієї школи?

Рекомендовано проводити заняття з фізкультури на відкритому повітрі, а при занятті в залі – виконувати вправи, які дозволяють дотримуватись соціальної дистанції.

Як буде організоване харчування у шкільній їдальні?

Керівник закладу освіти розробляє графік харчування здобувачів освіти. Організація харчування за типом “шведського столу” та шляхом самообслуговування на період карантину не дозволяється.

 

Усі працівники харчоблоку забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, які необхідно змінювати після кожної дії, не пов’язаної з попередньою або наступною.

 

Під час харчування відстань між столами має складати не менш як 1,5 м, а за одним столом повинні знаходитись не більш ніж 4 особи.

 

Робота питних фонтанчиків також не дозволяється на період карантину. Питний режим варто організувати за допомогою індивідуальних ємностей для води або фасованої питної продукції.

Якщо у дитини нежить/кашель, його відправляють додому? Як дізнатись – це COVID-19 чи ні? Які мають бути дії? За чий рахунок робити тест?

зважаючи на технічні можливості учня та вчителя.Необхідно звернутись та прокунсультуватись із сімейним лікарем, який надасть рекомендації щодо лікування та визначить, чи потрібно робити тест. Тестування у клініках – безкоштовне за направленням сімейного лікаря.

Що робити, якщо в сім’ї немає ПК/ноутбуку? Як організувати дистанційне навчання?

Кожен вчитель визначає, які інструменти та платформи використовувати при дистанційному навчанні,

Для батьків!

Батьки – повноцінні учасники освітнього процесу, і учні потребують їхньої підтримки під час навчання. Результати міжнародного дослідження PISA показують, що ті діти, яких підтримують батьки, мають кращі результати навчання.

 

Також в умовах змішаного чи дистанційного навчання важливо технічно допомогти дітям отримувати знання.

 

Як говорити з дітьми про COVID-19, чим зайняти дитину під час карантину, як сформувати правильний розпорядок дня – про це на інше можна дізнатись із порад батькам на час пандемії, які розробили ЮНІСЕФ Україна та МОН.

 

 

Відвідування шкіл

 

Під час карантину батьки та супроводжуючі особи не можуть заходити до шкіл – таку норму містять вимоги головного санлікаря. Це обмеження має на меті зробити умови у школах ще більш безпечними для учнів і педагогів, адже так у школу потраплятиме менше людей.

Ті, хто супроводжує осіб з інвалідністю, можуть заходити до шкіл, як і раніше.